• صفحه نخست
  • درباره ما
    همه در دنیائی کوچک زندگی می کنیم . آرمان ها و اهدافی یگانه داریم و همگی برای دست یابی به آن تلاش می کنیم . دردها و شادی های یکسانی را تجربه کرده ایم و با چالش ها و مشکلاتی مشترک روبرو هستیم. بیائید دقایقی از ا ین دنیا سفر کنیم و به دنیای بهایی برویم . دنیائی که در دل دنیای ماست . ببینیم چگونه مفاهیم ، ارزش ها و عقاید ، زندگی و حیات ، خدمت و فعالیت در آن معنا می یابد و جلوه می کند و عالم بهائی چگونه و تا چه اندازه توانسته است با تلاش های مستمر، این نحوه حیات را در زندگی خویش و در تلاش برای خدمت و مساعدت به عالم انسانی جلوه بخشد و نمایان سازد. شما را به مشارکت در ساختن دنیائی متعالی تر و بهتر دعوت می کنیم . با ما در سایت...
    Stay
  • تماس با ما

    تماس

    Stay
  • بخش ها
  • فعالیت ها
بیائید برروی بیانات مبارکه زیر ت

هرکس می تواند یک تغییر ایجاد کند و برای پیشرفت نقشی به عهده گیرد . صدها فرصت برای شما وجود دارد . دست هایتان را به افرادی از سراسر کره زمین بپیوندید .
برنامه شما برای حمایت از داوطلبان چیست ؟
برای مشارکت در برنامه های خدمات اقتصادی و اجتماعی که در هر گوشه جهان در جریان است ، می خواهید چه کنید ؟
در چه خدماتی مشارکت دارید ؟ چه سازمان های غیر دولتی را می شناسید ؟ آنها را معرفی کنید تا سایرین نیز باشما همراه شوند .
برنامه ها و نظرات خود را در قسمت نظرات ( comments) با دیگران در میان گذارید .

در روز جهانی محیط زیست (5 جون ) داوطلبان سازمان ملل متحد موضوعی را برای جشن روز جهانی داوطلبان در امسال اعلام کردند " داوطلب شدن برای سیاره مان " این مشارکت داوطلبان سازمان ملل در کمپین این سازمان در کنفرانس تغییر آب و هوا در کپنهاگ است که در 7 دسامبر شروع می شود . مردم خواهان مشارکتی مثبت در این باره هستند و داو طلبان بخشی از راه حل هستند .
کمپین از شما دعوت می کند تا ساعاتی را که داوطلب هستید برای حفظ محیط زیست صرف کنید ، ثبت نمائید . تا به حال افراد (بیشتر در کشورهای پیشرفته ) بیش از 700000ساعت ثبت نام کرده اند . ما می خواهیم آن را به یک میلیون ساعت برسانیم . لطفاً کمک کنید .
ساعات کمی که یک فرد داوطلب می شود ، ممکن است زیاد به نظر نرسد ولی وقتی فعالیت های هزاران داوطلب از اطراف دنیا برروی هم جمع شو د مشارکتی عظیم برای تلاشی جهانی می گردد . برای مثال سوزانا در حال مطالعه تأثیر استفاده از زمین برجوامع بومی در جنگل های برزیل است . رائول در هند در حال ترویج کشاورزی سودمند برای محیط زیست است . سیلویا در آلمان با دوچرخه سرکار می رود و غذای ارگانیک می خرد و فوگینگ در کامرون در حال تحقیق آنلاین برروی انرژی جایگزین شونده برای سازمان های محیط زیست است .شما دارید چه می کنید ؟ لطفا ثبت نام کنید . هرساعت به حساب می آید .
این مطلب بخشی از دعوت داوطلبان سازمان ملل متحد است ( unvolunteers ) .اصل آن را می توانید در آدرس زیر دنبال کنید :
[email protected]


در سایت http://www.onlinevolunteering.org چنین آمده است :
اقداماتی که داوطلبین می توانند انجام دهند : نوشتن مطالب و ویراستاری – ترجمه متون – تحقیق – تکنولوژی ارتباطات – طراحی – مدیریت پروژه ها – هماهنگ کننده و تسهیل گر – مشاوره – آموزش مهارت ها
میدان هائی که می توان در آن خدمت کرد : تعلیم و تربیت – جوانان – استراتژی پیشرفت – در آمد و کاریابی – محیط زیست ، آب و هوا – بهداشت – جلوگیری از بحران – حقوق بشر – فرهنگ – غذا و کشاورزی


داوطلبان سلامت(بیش از 100000 نفر ) افرادی هستند که همچون حلقه محکمی ارتباط مسوولان بهداشتی را با سطوح محیطی جامعه برقرار می‌کنند و با شرکت در کلاس‌های هفتگی یا ماهانه در مراکز بهداشتی درمانی آموخته‌های خود را به ۵۰ خانوار همسایه و افراد تحت پوشش خود منتقل و برای حفظ سلامتی خود و خانوارهای تحت پوشش تلاش می‌کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره داوطلبان سلامت می توانید به سایت زیر مراجعه کنید :
www.mums.ac.ir/health/fa/index_p,06


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فعالیت های سازمان های غیر دولتی می توانید به وبلاگ زیر مراجعه کنید :
www.iranngonews.persianblog.ir


مطمئن هستیم که خداوند به کسانی که هدفشان خدمت به عالم انسانی است و درراه خیر و صلاح نوع بشر می کوشند ، تأئید می رساند .حال باقلوبی متحَد دست به دعا برمی داریم که :

 

هُو اللّه
خدايا ما ضعيفيم تو قوی کن . ما نادانيم تو دانا فرما . خدايا فقيريم غنای ملکوتی ده . خدايا مرده ايم حيات سرمدی بخش . خدايا ذلّت محضيم در ملکوت عزيز فرما . اگر تأييدات آسمانی شامل گردد هر يک از ما ستاره درخشنده گردد واِلّا از خاک پست تر شود . خدايا تأييد کن . نصرت فرما . ما را غالب بر نفس و هوی کن و از عالم طبيعت نجات ده . خدايا به نفثات روح القدس زنده فرما تا به خدمت تو قيام نمائيم و به عبادت تو مشغول گرديم و با نهايت صدق و صفا به انتشار آثار ملکوتت پردازيم . توئی مقتدر و توانا و توئی بخشنده و مهربان . ع ع
مجموعه مناجاتها حضرت عبدالبهاء ص310

افزودن دیدگاه جدید

امکانات

فعالیت ها

سایت دنیای بهائی