• صفحه نخست
  • درباره ما
    همه در دنیائی کوچک زندگی می کنیم . آرمان ها و اهدافی یگانه داریم و همگی برای دست یابی به آن تلاش می کنیم . دردها و شادی های یکسانی را تجربه کرده ایم و با چالش ها و مشکلاتی مشترک روبرو هستیم. بیائید دقایقی از ا ین دنیا سفر کنیم و به دنیای بهایی برویم . دنیائی که در دل دنیای ماست . ببینیم چگونه مفاهیم ، ارزش ها و عقاید ، زندگی و حیات ، خدمت و فعالیت در آن معنا می یابد و جلوه می کند و عالم بهائی چگونه و تا چه اندازه توانسته است با تلاش های مستمر، این نحوه حیات را در زندگی خویش و در تلاش برای خدمت و مساعدت به عالم انسانی جلوه بخشد و نمایان سازد. شما را به مشارکت در ساختن دنیائی متعالی تر و بهتر دعوت می کنیم . با ما در سایت...
    Stay
  • تماس با ما

    تماس

    Stay
  • بخش ها
  • فعالیت ها

ندای جانان: منتخباتی از آثار و تعالیم آسمانی دیانت بهائی به زبان فارسی

چند سال قبل «مجموعۀ دعا و نیایش به زبان فارسی» با عنوان «یاد جانان» از ادعیه و مناجات های بهائی تقدیم دوستان گردید. اینک مجموعۀ دیگری با عنوان «ندای جانان» تقدیم دوستان عزیز می گردد.
این مجموعه منتخباتی از آثار و تعالیم آسمانی دیانت بهائی است که در ۴٧ عنوان مجزّا شامل 578 نصِّ کوتاه و بلند از آثار حضرت بَهاءُالله شارع دیانت بهائی و دو جانشین و مُبَیِّن آیاتشان حضرت عبدُالبهاء و حضرت وَلیِّ اَمرُالله، و نیز پیام ها و دستخط ها و هدایاتِ مُلهَمِ مرکز جهانی بهائی، بیتُ العَدلِ اَعظم، جمع آوری شده است. علیرغم این که آثار اصلی دیانت بهائی عمدتاً به دو زبان عربی و فارسی نازل شده است، در این مجموعه صرفاَ به جمع آوری تعداد کمی از آثار بهائی به زبان فارسی بسنده شد تا عزیزان فارسی زبان راحت تر آنها را مطالعه فرمایند و مختصری با مفاهیم مهمّ و عمیق آن آشنا گردند. بدیهی است برای آشنائی بیشتر و جامع تر باید به همۀ آثار فارسی و عربی این آئین مراجعه کرد.
علاوه بر آثار فارسی و عربی مزبور، آثاری نیز به زبان ترکی از قلم حضرت عبدالبهاء و آثاری به زبان انگلیسی از قلم حضرت ولیّ امرُالله صادر شده است که آنها نیز جزءِ آثار آسمانی دیانت بهائی محسوب می شوند و طالبین برای شناخت بهتر و کامل تر دیانت بهائی و آموزه های آن باید به کلّ این آثار مراجعه فرمایند. شایان ذکر است شماری از آثار مزبور، طبق آماری که مربوط به سال ٢٠۰١ میلادی است، به ٨۰٢ زبان نیز ترجمه شده، در دسترس اکثریّت جهانیان قرار گرفته است.

سایت دنیای بهائی: 

افزودن دیدگاه جدید

امکانات

فعالیت ها

سایت دنیای بهائی