• صفحه نخست
  • درباره ما
    همه در دنیائی کوچک زندگی می کنیم . آرمان ها و اهدافی یگانه داریم و همگی برای دست یابی به آن تلاش می کنیم . دردها و شادی های یکسانی را تجربه کرده ایم و با چالش ها و مشکلاتی مشترک روبرو هستیم. بیائید دقایقی از ا ین دنیا سفر کنیم و به دنیای بهایی برویم . دنیائی که در دل دنیای ماست . ببینیم چگونه مفاهیم ، ارزش ها و عقاید ، زندگی و حیات ، خدمت و فعالیت در آن معنا می یابد و جلوه می کند و عالم بهائی چگونه و تا چه اندازه توانسته است با تلاش های مستمر، این نحوه حیات را در زندگی خویش و در تلاش برای خدمت و مساعدت به عالم انسانی جلوه بخشد و نمایان سازد. شما را به مشارکت در ساختن دنیائی متعالی تر و بهتر دعوت می کنیم . با ما در سایت...
    Stay
  • تماس با ما

    تماس

    Stay
  • بخش ها
  • فعالیت ها

پیام ۲۷ ژوئن ۲۰۱۳ بیت ‌العدل اعظم الهی خطاب به محافل روحانی ملّی

پیام ۲۷ ژوئن ۲۰۱۳
ترجمه‌ای از پیام بیت ‌العدل اعظم الهی خطاب به محافل روحانی ملّی
(از: مرکز جهانی بهائی)
ارسال از طریق الکترونیکی
خطاب به: تمام محافل روحانی ملّی
تاریخ: ۲۷ ژوئن ۲۰۱۳
با قلوبی پرسوز و گداز خبر تخریب بیت اعظم، بیت مبارک حضرت بهاءالله در بغداد را به اطّلاع شما می‌رسانیم. جزئیّات این عمل شنیع هنوز روشن نیست ولی پیامد آنی و وخیم آن آشکار است: مردم جهان از موهبت وجود حریمی مبارک با تقدّسی لاتحصی محروم گشته‌اند.
عملی چنین اسفناک در آستانۀ کنفرانس‌های بی‌سابقۀ پیروان جوان حضرت بهاءالله و دوستان آنان در سراسر عالم، ارتباط غیبی بین بحران و پیروزی را به یاد می‌آورد که از طریق آن، ارادۀ محیطۀ غالبۀ محتومۀ حضرتش نهایتاً تحقّق خواهد یافت.
از آستان جمال اقدس ابهی رجا می‌نماییم که به بندگان باوفایش استقامت و قدرت تحمّل این ضربۀ شدیده را عطا فرماید. اطّلاعات بیشتر به محض وصول ابلاغ خواهد شد.
بیت العدل اعظم
 

پیوستاندازه
PDF icon 2013-06-27-Persian27- ژوئن 2013.pdf40.52 KB

افزودن دیدگاه جدید

امکانات

فعالیت ها

سایت دنیای بهائی