• صفحه نخست
  • درباره ما
    همه در دنیائی کوچک زندگی می کنیم . آرمان ها و اهدافی یگانه داریم و همگی برای دست یابی به آن تلاش می کنیم . دردها و شادی های یکسانی را تجربه کرده ایم و با چالش ها و مشکلاتی مشترک روبرو هستیم. بیائید دقایقی از ا ین دنیا سفر کنیم و به دنیای بهایی برویم . دنیائی که در دل دنیای ماست . ببینیم چگونه مفاهیم ، ارزش ها و عقاید ، زندگی و حیات ، خدمت و فعالیت در آن معنا می یابد و جلوه می کند و عالم بهائی چگونه و تا چه اندازه توانسته است با تلاش های مستمر، این نحوه حیات را در زندگی خویش و در تلاش برای خدمت و مساعدت به عالم انسانی جلوه بخشد و نمایان سازد. شما را به مشارکت در ساختن دنیائی متعالی تر و بهتر دعوت می کنیم . با ما در سایت...
    Stay
  • تماس با ما

    تماس

    Stay
  • بخش ها
  • فعالیت ها

برنامه ريزي و اقدام

Untitled 1

در طیّ این دوران گرانقدر تجدید خاطره جمیع ما، عاشقان باوفای آن حضرت، به اسم آن طلعت انور قیام و اقدام نماییم. هر نفسی از احبّای الهی سهم خویش را، هر قدر ناچیز، برای ترقّی و تقدّم نقشه‌ای که طلعت اطهر بانی و موجد آن بودند – آن میراث مرغوب ابدی – ایفا نماید.

                                    پیام بیت العدل اعظم الهی 29 اوت 2010

 

سهم من برای ترقی و تفدم نقشه ای که طلعت اطهر بانی و موجد آن بوده اند چقدر است ؟

چگونه می خواهم این سهم را ایفا نمایم ؟

 

قلوبمان را به یکدیگر مرتبط  نمائیم ، به آستان حق توجه کنیم واین بیان مبارک حضرت عبدالبهاء را با هم بخوانیم :

 

...به من نگاه کنید ، به دنبال من بیائید ، مثل من باشید . به فکر خود یا زندگی خود نباشید ،آیا می خورید ؟آیا می خوابید ؟ آیا راحتید؟ آیا سلامتید یا بیمار ؟ آیا با دوستانید یا دشمنان ؟ آیا تحسین می شوید یا مورد سرزنش قرار می گیرید ؟ به تمام این امور ابداُ اعتنائی نباید نمود . به من نگاه کنید مثل من باشید . از خود و عالم فانی شوید تا دوباره تولد یافته در ملکوت وارد گردید . شمع را ملاحظه کنید ، چگونه نور می بخشد ؟ قطره قطره حیات خود را می بخشد تا شعله نور برافروزد .(ترجمه )

      حضرت عبدالبهاء   با یکدیگر در سبیل خدمت مشی نمائیم (کتاب7موسسسه روحی) ص35



افزودن دیدگاه جدید

امکانات

فعالیت ها

سایت دنیای بهائی